יום שבת, 12 באפריל 2014

קשה לקום בבוקר, לפקוח ת`עיניים

 
 כי ככה זה שיש שמיכת פוך זוגית חדשה ומעולה שמחממת אותי היטב כל הלילה וגורמת לי לקלל כמו מלח כשאני צריכה לצאת מהמיטה החמה שלי. קשה לקום בבוקר...
את השמיכה קיבלתי להתנסות מחברת "אריאל בונוס", ולמי שזוכר את הפוסט על ההגרלה שהחברה ערכה בעמוד הפייסבוק שלה בה הוגרלו מספר שמיכות זוגיות מפנקות בין חברי העמוד - זו אותה השמיכה
השמיכה באריזה:
 
מדובר בשמיכה פוך זוגית מבית חברת Torvald Finland. לא שמעתי על החברה הזו בעבר, אבל לאור איכות השמיכה אני בטוחה שהיא באמת הייתה יכולה לשמש בהצלחה כל פיני מצוי, ולחמם אותו גם בקור העז בפינלנד. לשמיכה יש ציפוי 100 אחוז כותנה והיא מצופה בחומר אלסטי נוסף למניעת הזעה - אני אוהבת את המגע של הכותנה והיא נעימה ורכה מאוד. יש עליה גם עיטורים בהירים יפים, אמנם ממילא לא רואים אותם מכיוון ששמים על השמיכה מצעים, אבל צילמתי את השמיכה גם ללא מצעים כדי שתראו את העיצוב היפה.
 
שמיכת הפוך קלה ואוורירית, ושמחתי לגלות כמה כיף לישון איתה. היא גם מחממת יותר משמיכת הפוך הקודמת שלי - עם השמיכה הקודמת ישנתי בשיטת השכבות - שמיכת צמר ועליה שמיכת הפוך, אבל עם השמיכה החדשה שלי אין צורך בשמיכת הצמר הנוספת והיא מחממת היטב, בלי "לחנוק" מחום ובלי לגרום לי להזיע בלילה.
 
בנוסף, יש בה טריק מגניב, שמאפשר לפצל אותה למעשה ל-2 שמיכות. כשמזג האוויר מתחמם ורוצים שמיכה קלה יותר - אפשר לפרק את השמיכה ל-2 שמיכות נפרדות, שמחוברות באמצעות "תיקתקים". כמו בתמונה:
גם החתולה שלי התלהבה מהשמיכה:
מילוי השמיכה הוא פוך תלת שכבתי: המילוי הפנימי הוא פוך נוצות עדין והמילוי התחתון והעליון מורכבים מפלומת נוצות. השמיכה תפורה בשיטת הקוביות המוכרת עם קיר הפרדה בין כל קוביה לקוביה כך שנוצר אפקט פיזור חום שווה לכל אורך השמיכה. מומלץ בחום.
לדברי היצרן, השמיכה עמידה במיוחד ומחזיקה קרוב ל-10 שנים של שימוש בלי להוריד בנפח או באיכות המילוי, אך למרות זאת המומחים לשינה של אריאל בונוס ממליצים להחליף שמיכה לאחר 36 חודשים של שימוש על מנת לשמור על חימום טוב בימי החורף.
עוד קצת פרטים על השמיכה, והמבצע עליה ב"אריאל בונוס":
 
השמיכה מגיעה בדגם זוגי במידות 200X220.
ובדגם יחיד במידות : 200X150.
 מחיר השמיכה בקטלוגים של אריאל בונוס 900 ש"ח וכעת מחיר השמיכה במבצע : 599 ש"ח
כולל משלוח חינם עד פתח הבית.
המספר להזמנות : 03-9539955
 
לעמוד אריאל בונוס בפייסבוק - https://www.facebook.com/arielbonusil/photos_stream#!/arielbonusil
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה