יום שבת, 12 באפריל 2014

טיפים להכנת משקה סחלב מוצלח

כל הפיד שלי בפייסבוק מלא בתלונות על מזג האוויר הגשום והקר, וגם אני מצטרפת אליהן בהזדהות מלאה. מה זה הקור הזה לקראת סוף אפריל? ידוע שתקופות המעבר אצלנו זה 3 ימים בערך, אבל בדרך כלל זה 3 ימים עד שעוברים לעונה הבאה, לא חוזרים לעונה הקודמת! אוף.

לפחות הייתה לי בארון קופסה של סחלב להכנה מהירה.



מן הסתם אי אפשר להשוות לסחלב אמיתי שקונים בשוק, אבל זה עדיין הסוג הטעים ביותר של אבקה מהירה להכנת סחלב שאני מכירה. ניסיתי כמה סוגים וגיליתי שאני לא סובלת את האבקה שמוסיפים לחלב חם או למים חמים, אבל את הסחלב הזה לפחות מבשלים על האש עם חלב (לא עם חצי מים, איכס) והוא יוצא לא רע, במיוחד כשמוסיפים לו תוספות טעימות.



כמה טיפים כדי שהסחלב יצא באמת מוצלח:
  • שיפכו את החלב לסיר קטן או פינג'אן, העמידו על האש, ומיד שיפכו את אבקת הסחלב על החלב הקר וערבבו נמרצות.
  • אם תחכו עד שהחלב יתחמם ורק אז תערבבו - אתם מבטיחים לעצמכם סחלב עם גושים, וזה לא נעים ולא טעים.
  • המשיכו לערבב עד לרתיחה, הנמיכו את האש ובשלו עוד מספר דקות. כשהסחלב סמיך הורידו אותו מהגז והעבירו לכוס.
  • תתפרעו עם התוספות -קוקוס, קנמון, אגוזי מלך, בוטנים, פיסטוקים, מי ורדים. שימו מה שבא לכם ומה שאתם אוהבים. אני אוהבת קוקוס, קנמון ואגוזי מלך (שלושה מרכיבים שגם בדרך כלל יש לי בבית).

הסחלב שלי יצא סמיך וטעים, ובהחלט עזר לי להתחמם היום, עד שהקיץ בכל זאת יחליט להגיע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה