יום שבת, 12 באפריל 2014

מסמיקה מנחת

שלושה סמקים נמצאים כרגע על שידת האיפור שלי: שניים מהם עדינים ונהדרים לאיפור יומיומי, והשלישי מבריק יותר ומתאים לערב. על שניים מהם אני ממליצה בחום, ועל השלישי - קצת פחות.
אני תמיד שמה סומק כשאני מתאפרת, והוא עושה את ההבדל בבוקר בין זומבית חיוורת לבין בן אדם שאפשר לומר לו בוקר טוב בלי להיבהל. באופן כללי, מבחינתי השילוש הקדוש באיפור, כשאין הרבה זמן אבל בכל זאת רוצים להתאפר, הוא מייק אפ+סומק+ליפסטיק. אני כבר מתורגלת היטב ומצליחה להניח את שלושתם תוך 5 דקות עם הפנים, ובעיתות מצוקה - גם ב"הפסקות רמזורים" באוטו. 
אז אלה הסמקים שלי:
 
הסומק שאני הכי אוהבת, ויוצא לי להשתמש בו המון. הוא הפיגמנטי ביותר מבין השלושה ולכן מספיק
טבילה קלילה של המברשת בסומק, ניעור עדין שלה כדי למנוע עודפי סומק והתפזרות שלו על מקומות לא רצויים, כמו הבגדים וחלקים אחרים בפנים שלא התכוונו שייראו סמוקים, והנחתו על תפוחי הלחייים.
הגוון שיש לי - Tender Love - הוא בגוון שנהוג לכנות גם "ורוד עתיק". בתמונה טבלתי את האצבע שלי בסך הכל פעמיים בסומק ומרחתי על היד. ניתן לראות את ריכוז הפיגמנטים המצויין בו מהגוון העמוק שהתקבל.
כתבתי בעבר על יתרונות האיפור המינראלי ובמיוחד על האיפור המינראלי של חברת פארן  .שאני אישית מאוד אוהבתלמי שלא מכיר את  האיפור המינראלי של פארן, חשוב לדעת כי חומרי הגלם בריאים וכל החומרים טבעיים – אין שימוש כלל בחומרים סינטטיים המזיקים לעור הפנים כגון כימיקלים וטלקים, רק בחומרים טבעיים שמונעים את סתימת הנקבוביות, ובנוסף מקטינים את הסיכוי לאלרגיות וגירויים בעור. המוצרים גם לא נוסו על בעלי חיים, אינם מזיקים לסביבתם ואינם רעילים. מעבר לכך - חיי המדף שלהם ארוכים ביותר.
את הסומק של פארן קיבלתי להתנסות לפני מספר חודשים. במהלך החודשים האלה, למרות שהשתמשתי בו המון - נשארה עדיין כמות עצומה ממנו מכיוון שאני משתמשת בכל פעם ממש בטיפה, וזה מספיק כדי לתת גוון ורדרד וחי יותר ללחיים. אני חושבת שהוא בהחלט יכול להחזיק מעמד אצלי לפחות שנה-שנתיים בקצב הזה.
הסומק השני הוא סומק שהגיע לידי במסגרת רכישה שביצעתי לפני כמה חודשים באתר iHERB הנהדר והמבולגן. הסומק בצבע ורוד כל כך עדין שהוא גורם לאיפור להיראות טבעי מאוד, אבל עדיין עם זוהר והדגשה של הלחיים. הקופסה שלו כוללת גם מראה ומברשת סומק סגולה קטנה וחמודה (אך לא מאוד שימושית בהנחת סומק, כמו כל המברשות הקטנות שמצורפות לסמקים). הסומק הוא היפואלרגני ונטול פארבנים. גם אותו יש לי כבר מספר חודשים, הוא נמצא בתיק האיפור שלי כל הזמן, ואני מרוצה ממנו עד השמיים.
הסומק עולה באתר בסביבות 11.5 דולר, ושווה כל סנט לדעתי.
מזכירה למי שמבצעת רכישה באייהרב - אם תשתמשו בקוד שלי - SDM370   - תחסכו 10$ ברכישה הראשונה שלכם באתר- שזו כבר כמעט כל העלות של הסומק.
סומק של WOW
הסומק השלישי בתמונה. הכי פחות פיגמנטי מבין שלושתם, אבל כנראה שזה משהו שאפשר לצפות לו כשקונים סומק בסביבות 10 ש"ח ברשת עממית. ל- WOW יש מדי פעם מוצרים לא רעים בכלל, כמו הג'ל איילנר שלהם שהוא מצוין לדעתי ביחס לעלותו, אבל יש להם גם מוצרים שהם קצת נפילה.
אגב, למרות שהאריזה נראית כמו סומק, וזה גם מה שהמוכרת נתנה לי כשביקשתי סומק - בהמשך שמתי לב שבכלל כתוב על האריזה שמדובר בפודרה. מהתוצאה המטאלית הכתומה - אפרסקית שהתקבלה על היד שלי קצת קשה לי להאמין שזו פודרה.. בכל אופן - אני משתמשת בסומק הזה מדי פעם כדי להבליט את הלחיים במראה ערב. הוא בולט, אבל צריך להניח אותו בערך 5 פעמים עם המברשת עד שהוא ממש טוב. נחמד וזהו.
אז איזה סמקים אתן הכי אוהבות?
וגם - נ.ב. - בזכות הרשומה הזאת נזכרתי גם שיש לי עוד כמה וכמה רכישות מוצלחות מאייהרב לכתוב עליהן, הן יגיעו בקרוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה