יום שבת, 12 באפריל 2014

אינפיניטי פופ - סמארטפון גדול לקטנים

כשהייתי קטנה לא היו מכשירי טלפון ניידים. למעשה, כשהייתי קטנה עוד היו טלפוני חוגה, למרות שהם הוחלפו יחסית מהר לטלפון מקשים (מי זוכר את התסכול של ילדים שרצו לשחק הוגו מהטלפון בבית אבל לא יכלו כי היה להם טלפון חוגה?). כשאמא שלי רצתה לקרוא לי ולאחי הקטן לחזור הביתה - היא יצאה לחפש אותנו בערימת החול של אחד הבתים שנראה שתמיד נבנו סביבנו, או התקשרה לאמא של החברים שאצלם היינו.

אבל היום יש כבר מכשירים ניידים, ואמנם איני אמא, אבל יש לי הרגשה שאם הייתי - הייתי לגמרי אמא חרדתית, כזאת שתשקול השתלת שבב ג'י.פי.אס סמוי בעורף של הילדים שלה, רק כדי שתדע איפה הם בכל זמן נתון. מכיוון שסביר שיצחק קדמן יתנגד לכך - כנראה שבמקום זה יהיו להם ניידים מגיל צעיר יחסית כדי שאוכל ליצור איתם קשר תמיד.

אז אמנם ילדים אין לי, אבל יש לי אחיינים, והאחיינים שלי משוגעים על סמארטפונים! מבחינתם זה לא כלי ליצירת קשר עם הבית או עם ההורים המודאגים שלהם, אלא בעיקר כלי למשחקים ומוזיקה (לגיטימי לגמרי, גם אני מתייחסת לנייד שלי כך הרבה פעמים). לכן, כשקיבלתי לסקירה את הסמארטפון החדש של אורנג', אינפיניטי פופ, שמיועד בעיקר לילדים ובני נוער, במחיר מוזל (899 ש"ח), הוא הועבר לאחייניתי שהתלהבה ממנו לגמרי.


המכשיר מגיע עם אוזניות POP מצויינות - ההגדרה שלי למצויינות - מי שמאזין שומע מעולה, והאחרים מסביבו לא שומעים את המוזיקה כך שהיא לא מפריעה להם. אפשר לנסוע עם אחייניתי ברכב, לשמוע רדיו "של מבוגרים", בעוד שהיא מאזינה לשירים שהיא אוהבת במכשיר, או צופה בסרטוני יו טיוב עם האוזניות. מצחיק לראות אותה מאזינה למוזיקה וקופצת בבית עם המכשיר.

המסך, בגודל 3.5 אינץ', לא ענק אבל גדול מספיק על מנת שהיא תוכל לשחק במשחקים שהיא אוהבת כמו אנגרי בירדס וטמפל ראן, במקום כל פעם "לגנוב" לי את הטלפון כדי לשחק. כשהיינו בחתונה למשל והיא השתעממה מהדיבורים של הגדולים, אחרי שהיא רקדה והשתוללה עם הילדים בזמן הריקודים ברחבה, היא ישבה בחוץ לשחק עם המכשיר בזמן המוזיקה השקטה והמנות העיקריות.


אז כאמור, האחיינית שלי מרוצה מאוד מהמכשיר, ואני מרוצה כשהיא מרוצה. לגבי גלישה ברשת - ניתן לחסום את הגלישה ע"י שינוי הגדרות, אם לא מעוניינים שהילדים יגלשו ברשת. זו כבר החלטה אישית של כל הורה.

קצת על המכשיר:
מפרט טכני: ה-Infinity Pop הושק בלעדית ברשת אורנג’ ומיוצר על ידי חברת אלקטל הצרפתית. זהו מכשיר אנדרואיד עם מסך מגע בגודל 3.5 אינצ’ ברזולוציה נמוכה של 320X480 ורץ על מעבד 1GHz של Qualcomm ומגיע עם זיכרון בנפח של 4 ג’יגה ואפשרות הרחבה בחריץ microSD עד 32 ג’יגה. בגבו מצלמה 3.2 מגה פיקסל ובקדמתו מצלמה נוספת VGA לשיחות וידאו.
הוא תומך במחוות מגע להפעלת אפליקציות ותכונות באמצעות מחוות ידיים על ידי ציור על גבי המסך של תווים וסימנים קבועים מראש המפעילים אפליקציות ויישומים במכשיר כמו חיוג ישיר או שליחת SMS וכניסה להגדרות ספציפיות במכשיר. הוא מגיע עם תמיכה בתקשורת WiFi, GPS ו-NFC, וכן בעל סוללה בהספק של 1,400 מיל-אמפר, עוביו 12.2 מ”מ ומשקלו הכולל 111 גרם. בערכה נמצא גם אוזניות Pop כתומות וכן מגן מסך.
המחיר -  899 שקל עם 3 שנות אחריות.
 
*המכשיר התקבל לסקירה.
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה