יום שבת, 12 באפריל 2014

המתוקים של חודש מאי



על כמה דברים מתוקים שטעמתי / ניסיתי / טרפתי בחודש מאי, כי אתם מכירים אותי, בכל פעם שיש מוצר חדש על המדף שנראה לי מסקרן, אני ממהרת לנסות אותו (ולספר לכם). אלה חלק מהמוצרים שניסיתי ואהבתי בחודש מאי:

שוקולד לבן מעולה של לינדט:
אחד השוקולדים המפנקים שאכלתי. מתוק, אבל לא מתוק מדי לטעמי. מרקם שוקולדי עשיר שנמס בפה. אני חייבת להודות שאני מחובבי השוקולד המריר (שהוא גם בריא יותר בדרך כלל) אבל כל מי ששוקולד לבן זו האהבה הגדולה שלו והוא מעדיף אותו על פני שוקולד חלב ומריר - יתאהב בשוקולד הזה.

צילום: מוטי פישביין
ממליצה לא לשמור במקרר, לי זה פחות טעים כשהקוביות קפואות.
מחיר: 15.99 ש"ח


מיני סולרו תות שדה ומיני סולרו אננס:
במסגרת חיפושיי אחרי גלידה טעימה אבל זולה בקלוריות - רכשתי בסופר 2 מאגדות של מיני סולרו בטעמים אננס (75 קלוריות ליחידה, 4% שומן), ותות שדה (83 קלוריות ליחידה 3.6% שומן).
ניסיתי והתאהבתי. השלגונים נהדרים לימי הקיץ החמים, לקינוח קליל או סתם פינוק מרענן. הטעם שלהם עשיר למרות אחוזי השומן הנמוכים, הציפוי עבה וטעמו מצוין, והריפל מוסיף מאוד. מבין שני הטעמים אהבתי יותר את טעם התות שדה שהיה מתוק יותר. האננס מוצלח אבל חמוץ יותר. ראיתי שיש גם טעם נוסף, פירות טרופיים, אותו עוד לא ניסיתי.

מחיר: 25 ש"ח למאגדת.

סוכריות גומי חמוצות "טרולי":
סוכריות חדשות על המדף, של חברת "סידס". באריזה יש כמה צורות - דובונים, עיגולים, משהו שנראה כמו דג ועוד כמה צורות שלא אני ולא אחייניי הצלחנו לפענח, אבל מה חשובה הצורה אם הסוכריות טעימות? וה באמת טעימות. האחיינים שלי מתים על מתוקים והתלהבו מאוד מהטעם המתוק-חמצמץ שלהן.
עם זאת הייתי מעדיפה שהסוכריות ייוצרו ללא צבע המאכל E - 133: בריליאנט בלו - כחול, אלא עם צבע מאכל טבעי.

סיפור קצר ששעשע אותי על סוכריות טרולי, ומופיע באתר "סידס"  - בשנת 1981 בחור גרמני חביב בשם טרולי המציא את סוכריות הגומי בצורת התולעת (המותג "טרולי" עצמו קיים משנת 1975). הוא התכוון לזעזע הורים עם הצורה המוזרה, ואף אחד לא האמין שלסוכריות בצורת תולעים תהיה הצלחה כה מסחררת. למרבה ההפתעה, תוך זמן קצר הוכתרה סוכרייה זו כסוכריית הגומי הפופולארית ביותר בעולם.
מחיר: 6.99 ש"ח.

וופלים בטעם שוקולד של שופרסל, כשרים לפסח:
האמת היא שאת הוופלים האלה אכלתי בכלל בחודש אפריל, כי הם וופלים מיוחדים לפסח. אני קצת מתבאסת שרק עוד שנה הם יהיו על המדפים שוב פשוט כי הם כל כך מוצלחים! המרקם שלהם רך ופריך וטעים אפילו יותר מזה של וופלים רגילים לטעמי, ולכן את אלה שנשארו אני אוכלת בחסכנות. גם המחיר שלהם מעולה מכיוון שהם שייכים למותג הפרטי של שופרסל שהוא בדרך כלל זול יותר מאחרים, והם עולים 5 ש"ח בלבד לאריזה של 200 גרם.
 
אם תזכרו - ממליצה לכם לחפש אותם על המדפים בפסח הבא.

 
 
גילוי נאות: כל המוצרים, חוץ מהמיני סולרו, התקבלו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה