יום שבת, 12 באפריל 2014

גרגוילים 1: הנוסע בזמן - ספר קומיקס חדש ומסקרן לילדים

כשהייתי צעירה הייתי מנויה במשך שנים על מעריב לנוער. לא ממש זכור לי עכשיו למה בעצם, אבל אני כן זוכרת שהחלק שקראתי קודם כל בכל גליון היו העמודים האחרונים שלו, שם חיכה לי בכל פעם הקומיקס הנהדר של אורי פינק - "זבנג".
אולי זו הסיבה שאני חובבת ספרי קומיקס (או בשמם המכובד יותר - "נובלות גראפיות") ולטעמי אין מספיק ספרי קומיקס בארץ, לא לילדים ולא למבוגרים. ולכן אני שמחה על כל ספר קומיקס שיוצא בארץ.
 
זו הסיבה שהתמוגגתי לשמוע שמתרגמים כעת את סדרת "סנדמן" של ניל גיימן והיא צפויה לצאת בקרוב בעברית, וזו גם הסיבה ששמחתי כל כך לקבל לקריאה מהחברה את ספר הקומיקס החדש לילדים "גרגוילים 1: הנוסע בזמן".
מדובר בספר הקומיקס הראשון בסדרה של 7 ספרים, אשר יוצא לראשונה לאור בעברית. זהו  הספר הנמכר ביותר בצרפת של הוצאת Les Humanoïdes Associés, ובעקבות הביקוש הגדול הוא יצא עד היום ב- 8 מהדורות.
 
"גרגוילים 1 – הנוסע בזמן", מספר על ילד בשם גרגור, שחלם לצאת להרפתקאות נפלאות אבל לא דמיין שהחלום יהפוך למציאות. בעקבות מדליון מסתורי שגילה, גרגור מוצא את עצמו משוגר היישר לשיאה של המאה ה-17, מדבר יוונית שוטפת וחי בחברתם של יצורים מופלאים וקסומים. כאשר הוא מגיע לשם מתברר לגרגור כי המטרה שלשמה הוא הגיע היא להציל עולם הנסתר מעיניהם של בני האנוש.
קראתי את הספר בעצמי, ונהניתי מהסיפור המעניין ומהאיורים המרשימים. בהמשך העברתי אותו לקריאה לקהל היעד האמיתי שלו -  לאחייניי הצעירים. גם בן ה-13 וגם בת ה-8 נהנו מקריאתו ונסחפו לתוך סיפור ההרפתקאות המותח ועתיר ההומור והדמיון. כעת הם סקרנים לקרוא את ההמשכים. אני מקווה שהם ייצאו לאור בעברית במהרה.
 
הספר משווק בכריכה קשה, ומכיל 48 עמודים. יצא לאור בהוצאת "בלום קומיקס", המתמחה בהוצאה לאור של ספרי קומיקס לילדים.
אתר האינטרנט של "בלום קומיקס": www.BlumComics.com
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה